torsdag 1. mars 2012

Inspirasjon hovedsoverom

Det er mange valg som skal tas for tiden, og med heltidsjobb og husoppussing ettermiddag/kveld er det ikke mye tid til overs til planlegging. Desverre må det planlegges fort. Per i dag betaler vi der vi bor og vi betaler på nyhuset, så det sier seg selv at vi må flytte så fort det er mulig. Vi har bestemt oss for å flytte inn når soverom og bad er ferdig, så tar vi det andre etterhvert.

Naturlig nok er det fargevalg på soverom som opptar tiden vår. Jeg ønsker meg er soverom med hotellfølelse og jeg har ikke lyst på hvite vegger. De siste årene har jeg lagret interiørbilder jeg har kommet over, og det er en super måte å hente/lagre inspirasjon.

Det er ikke bare bare å velge farge før rommet er gjennomtenkt, men vi er inne på gråblå toner iallefall. Vi må ha en sengegavel for den ultimate hotellfølelsen og den skal vi lage selv. Stoffet til sengegavelen er klart, og så snart det ankommer med posten kan vi plukke ut en farge som står i stil.


Lamper er viktig og etterhvert går vi kanskje til innkjøp av Bourgie fra Kartell. Gardiner og sengetøy tar vi også etterhvert, det er nok av andre ting å bruke penger på.

1 kommentar:

  1. Så artig å lese bloggen din!
    Vi har nemlig et feriehus som er bygd rundt samme tid som gården deres. Kjenner igjen mye når jeg ser bildene dine, spesiellt gulvene med "malte" tepper.
    Blir spennende å følge deg videre!

    Klem Elin

    SvarSlett